Thursday 16 December 2010

special entry : if u ever need a lawyer or any legal advice/service


I believe most of us pernah deal dgn laywers, for whatever reason or purposes pun-- cth termudah, nak beli rumah, kena melibatkan laywer kan...and all of us pasti akan memiliki rumah sendiri, sama ada sudah beli or akan beli...sooner or later. tu cth ajer lah

ni pic my SIL, my adik lelaki & their 2 lil heroes

anyway, straight to the point, my SIL (wife kpd adik lelaki me)--my siblings sgt2 close, so in-laws pun jd close :) nama lg the other half kan...my SIL ni, nama Aimi Shaniza Aziz, baru bukak firm, she is a partner for one firm nama Nasira Aziz and Co, and that firm is now having another branch under my SIL ni...

so, obviously, entry ni bertujuan utk promo2 firm my SIL tu....
in case ada antara uolls or saper2 yg uolls kenal memerlukan khidmat lawyer, legal advice or apa2 yg berkaitan, feel free to contact, calling2 adik ipar me yer...
masa me beli umah me thn 2008 pun, me guna service Nasira Aziz & Co ni, and the service was excellent :)

ni alamat firm:
lawyer's name : Aimi Shaniza Aziz
email : ashaniza@gmail.com
NASIRA AZIZ & CO.

PEGUAMBELA DAN PEGUAMCARA
ADVOCATES & SOLICITORS

35-2, Jalan Setiawangsa 11A
Setiawangsa
54200 Kuala Lumpur

+60.3.4256.4986 (phone)
+60.3.4256.5862 (fax)
info@nasiraaziz.com

Nasira Aziz ni dh beroperasi selama 20 thn, dan mempunyai pengalaman luas in legal service -- utk all kinds of cases kecuali criminal and accident. so apa2 cases/urusan melibatkan loan, contract, sale & purchase so on so forth, memang specialty firm ni lah.
Insya Allah, rate /legal fees adalah competitive, reasonable and boleh runding2 wherever applicable :) that's my assurance--dgn syarat quote my name lah masa calling2 Puan Aimi Shaniza ni :)
thanks for reading!!



18 comments:

Suziey Ahmad said...

thanks suzie..at least klu ade lawyer firm yg kita kenal n contact senang nk deal..klu main terjah jek kadang nasib xbaik mmg kena yg haprak..abis duit..

Hezesuze said...

thanks suzie...nanti weols mention nama uols ek hehe

Aleyn said...

Bagus...I pun plan nak jual umah i yg 1st tu......insyaAllah akan guna SIL u nyer service...thanks

Ezna Khalili said...

good good....i sure contact aimi since aimi pun dah kenal me... hehehe :D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bagus2...
hehehe...

mama tisya said...

sil tu sama nama ngan kita aimi :) dekat bangat ngan umh ni area setiawangsa

Ibu Aqmar said...

wah..doket jah tu..dekat2 ngan Giant n Jusco AU tu kan..hehe

Anonymous said...

eh opis ni kat umah kita la

tiefazatie said...

wah..best2..tq 4 sharing sis..=)

Aliff Imran said...

aimi ni my ex-class mate ms kat UIA dlu...
dia ni jnis senyap..tp ok jer kalu borak dgn dia..xsure dia knal ker x i...
nnt try tanyer knal siti nora x..kwn ida bajet & angah..

Wan Amira said...

yerp agree kalau kite kenal lawyer senang.. thanks for the info.. setiawangsa dekat dengan rumah mak i

FatinJelita said...

not now but for sure i need a lawyer to advice me in buying a house.. nanti boleh la calling ur sis in law.. =)

ardinihumaira said...

siriyes memang kena kenal lawyer. dni lak kebetulan 2 orang pakcik lawyer...

ummi sofiyyah said...

ok, insyaallah kalau perlukan khidmat lawyer akan contact... bagus kalau ada kenal lawyer ni...

Iela Fazielah said...

insyaallah kalau memerlukan khidmat lawyer nnt ila call... bagus gak dptkan dr org yg dah kenal ni

nur said...

MZ
bagus ni.. mana tau kot2 ada apa2 urusan.. cakap kawan maya MZ agak2 leh layanan VIP tak?

ALL IN ONE

juanita said...

take note this : D

cik tikus nie

INNANIE ARIFFIN said...

kalau nak buat chambering kat sini boleh?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails