Wednesday 27 October 2010

Contest Barang Kesayangan Bersama Aten


me joining the above contest, due 27 oct

to join, click HERE!

here is my pic entry...


ni antara brg yg sgt me sayang
"hand bag kaler merah brand Baby Phat"

kenapa me syg sgt handbag ni?
byk reasons tau...
1) bag ni me hadiah hasil me menang contest--full story HERE
2) me suka handbag--and me suka juga warna merah,so handbag ni one of my latest collection of handbags
3) me suka brand Baby Phat tu
4) me rasa beg ni sgt comel, gorjes pd pandangan mata me, pelengkap gaya me jugak :)



5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan bg jew comel..
akak pon..
hhehe...

tiefazatie said...

wah!!!sgt cumil la sis!vogue gitu!ifa pun baru nk join nie..haha..gewd luck!

nur said...

a a.. bukan saja beg, tuan beg,.. ur baju tu pun menarik.. dress ek
ALL IN ONE

Najwa said...

good luck sis~!! ;D

muchas luvas, wawa~* secretwhisper.net

Unknown said...

merah + hitam... padanan yg comel... secomel tuannya... ;)

gud luck

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails